



Afşin’de Trabzonspor taraftarı Mehmet Gedik evini Bordo-Mavi renklerine boyadı.
1980 yılından bu yana Trabzonspor’u tutuyorum diyen Mehmet Gedik, Aslında herkes İstanbul takımlarını tutuyor. Anadolu’da yaşayanlar da İstanbul Takımlarını destekliyorlar. İstanbul Takımlarıyla bir Anadolu Takımı olarak Trabzonspor başgelebiliyordu. İstanbul takımlarının Egosunu yıkan Trabzonspor oldu. Bende Trabzonspor’u tutmaya başladım dedi.
Daha önce de evimin rengi Bordo-Mavi idi şimdi yeniledim daha canlı olarak Bordo-Mavi renkleri görmek mümkün diyen Mehmet Gedik, Bende ki Trabzonspor sevdası bir başka. Trabzonspor ister Şampiyon olsun ister olmasın ben seviyorum bu takımı dedi.
Afşin’de Trabzonspor deyince akla Mehmet Gedik geliyor.




