Bahçeşehir Koleji öğrencileri STEM-A dersinde hepsi birer oyun yazılımcısı oldu. Bahçeşehir Koleji 7. Sınıf öğrencileri matematik derslerinde kullanılmak üzere Robotik Kodlama / SCRACTH programı ile birlikte tam sayılarda dört işlem problemleri içeren birbirinden farklı oyun tasarladılar.
Bahçeşehir Koleji Elbistan Kampüsü olarak dijital yerliler olan çocuklarımızı dijital becerilerle donatarak yetiştiriyor , onları geleceğin dünyasına bugünden hazırlıyoruz.
Okul Matematik öğretmeni Türkan Yücel , çağın gereksinimlerine uygun bireyler yetiştirmeyi görev edinmiş Bahçeşehir Koleji öğrencilerine, yaparak-yaşayarak öğrenmek hayatın tüm olanakları ile iç içe olmayı öngören bir öğrenme sistemi sunmaktadır.Sorgulamaya yer vermeyen “ezbere ve katı eğitim anlayışını değiştirip yerine deneyimsel , katılımcı ve hareket halinde bir eğitim-öğretim modeli hedefliyoruz, dedi.
Bahçeşehir Koleji Elbistan Kampüsü bölgede eğitime öncülük etmeye devam ediyor.
*